چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
بازدید مدیر جامعه الزهرا از مجالس تعلیم اندونزی

حوزه/ برقعی با اشاره به اینکه یکی از علل اهمیت خانواده این است که دشمن برای نابودی آن سرمایه گذاری است، گفت: خانواده مهم‌ترین کانون اثربخشی تبلیغ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم سیده زهره برقعی و هیئت همراه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه برگزاری چهارمین گردهمایی دانش آموختگان بین الملل جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها که در تایلند و اندونزی برگزار شد، با ۱۸ مسئول مجالس تعلیم جاکارتا پایتخت اندونزی دیدار کردند.

مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در دیدار با این بانوان، تصریح کرد: مسیری که شما در زندگی انتخاب کردید، نوعی تبلیغ است و کار تبلیغ، رسالت انبیا و اولیای الهی بوده است.

برقعی با اشاره به اینکه یکی از علل اهمیت خانواده این است که دشمن برای نابودی آن سرمایه گذاری است، به تاثیر تبلیغ در زندگی اشاره کرد و از خانواده به عنوان مهم‌ترین کانون اثربخشی تبلیغ یاد نمود.

مریم اسماعیلی استاد جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در خصوص اهمیت و اولویت تبلیغ و نیز نقش محوری زن در جهت زمینه سازی تبلیغ توضیحاتی ارائه داد و در ادامه، به عوامل تاثیرگذاری تبلیغ اشاره کرد و بر لزوم بهره گیری از صحیفه سجادیه در برنامه های هفتگی تاکید کرد.

از جمله فعالیت‌ها در مجالس تعلیم جاکارتا این است که به صورت هفتگی یا ماهیانه سخنرانی یا گفتگو انجام می‌شود، به صورت عملی احکام را آموزش می‌دهند و مناسبت های مذهبی مانند ولادت و شهادت اهل بیت علیهم‌السلام را بزرگ می‌شمارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha